hocam benimde sol göğsüm 2-3 dışarı çıkık dediginiz gibi tümsek , güvercin göğsümü deniyor buna. simdiye kadar pek bir sorunu nu gormedim sekil bozukluğu dışında ama bazen sanki göğsüm sıkışıyor birde bu aralar kalbim düzensiz sanki bunlarla bir ilgisi var mıdır acaba. daha önce bu konu ile alakalı hiç doktora gitmedim. ama lisedeyken sınıftan bir arkadaşımin ki çok çıkıkti disariya doğru ameliyat olmuştu. beni bilgilendirebilirmisiniz acaba bu konu ile alakalı
Tümsek şeklinde çıkıksa güvercin göğsü deniyor. Göğüs sıkışması olayı doktora gittikten sonra bende de oluyordu ara sıra böyle nefesim kesiliyor gibi oluyordum yere yığılıyordum bi anda. Fakat allaha şükür son birkaç aydır hiç yaşamadım. Ameliyat konusuna gelince eğer sağlık olarak ciddi şekilde rahatsız etmiyorsa sadece görüntü sorunsa olup olmamak size kalmış fakat ameliyatın da 25-30.000 tl arasında olduğunu söyleyim.