hocam benimde sol göğsüm 2-3 dışarı çıkık dediginiz gibi tümsek , güvercin göğsümü deniyor buna. simdiye kadar pek bir sorunu nu gormedim sekil bozukluğu dışında ama bazen sanki göğsüm sıkışıyor birde bu aralar kalbim düzensiz sanki bunlarla bir ilgisi var mıdır acaba. daha önce bu konu ile alakalı hiç doktora gitmedim. ama lisedeyken sınıftan bir arkadaşımin ki çok çıkıkti disariya doğru ameliyat olmuştu. beni bilgilendirebilirmisiniz acaba bu konu ile alakalı