bende yarın bi kargo vericektim arkadaş kapıda ödemeli üstedi yaklaşık 1000 tllik bi ürün fatura kesemediğim için yapamayacağımı belirttim o şekilde ama yapılıyor dedi olmuyormu
Kapıda ödemeli ürüm gönderebilmeniz için sizden fatura,fiş veya vergi muafiyet belgesini istiyorlar. Bunlardan herhangi birni sağlayamıyorsanız kargo kabul edilmiyor. Ayrıca kapıda ödemeli gönderdiğiniz ürünün bedeli yalnızca ptt posta çeki hesabına yatmakta.