brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba , göğüs kafesimle ilgili bir rahatsızlığım var. Rahatsızlığım Pectus Carinatum ( güvercin göğsü ) diye geçiyor. Göğüs kafesimin ortasının sol tarafı 1-2 cm civarı tümsek var gibi. 18 yaşındayım , boyum 1.88 kilom 71 , dolayısıyla zayıf görünüyorum ve rahatsızlığım psikolojimi çok olumsuz etkiliyor. Bu rahatsızlığın zorlu bir ameliyatı var , zorlu derken hem maddi hem beden olarak. Ameliyatta düzeltip platin takıyorlar ve ameliyat ücreti 30.000 TL. Bu hastalığın bir başka çözümü de spor ve kilo. Yaşım genç oldugu için spor ile göğüs kafesimi şekillendirebilecegimi öğrendim. Bunun için kilo da almam lazım. Sizden ricam sporla uğraşan veya kilo alma hakkında bilgi sahibi olanların yardımcı olması. Konunun daha fazla kişiye ulaşması için konuyu aktif tutabilirsek sevinirim.
alkol, sigara vb kullanımın varmı ve şuanda beslenmen nasıl? kardeşime önerielrde bulunayım bende boşlukta 1.78 boy 84kg %7 yağ oranına sahibim. Form tutma, besleme vb konularda önfikir verebilirim, internetten salak saçma ilaçları vs kullanma karışımlarıda yapma.