Benim müzdarip olduğum ve kendimce kilo almayı başardığım yöntemim var. 1.84 boy ve 63 kilo idim. İştahsızlık ve yemekten kaçma dürtüsü vardı sürekli. Yapmaya başladığım olay ise her gece uyumadan önce bir yemek kaşığı dolusu bal, büyükce bardak dolusu süt, bi paketin yarısı kadar cici bebe. Bunları blandır kabında iyice karıştırıp içiyorum. Bi nevi milkshake tadı var. Yemek öğünlerini oturtmaktada fayda var. Sabah 8.30 kahvaltı, öğle 12.40 gibi yemek, akşam yemeğide 18.00 gibi. Uygulamaya başlayalı 3.5 ay gibi bi süre oldu ve şuanki kilom 72. Toplamda 9 kilo aldım. İştahım düzeldi. Ben yararını gördüm dilerseniz deneyebilirsiniz.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi