1.84 ve 116 kiloyum.
Çevremdeki çoğu kişi kilo ver demesine rağmen; benim tavrım ben halimdem memnunum demek oluyor.
Hayatınızı başkalarına göre değil, kendinize göre yaşayın derim.
Kimse için bıçak altına girmeye değmez.
Dış görünüş ile hayattan zevk alınmaz.