AquaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı güncelledik, ücretli satın almak yerine kendim birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bir çok kişi memnun. Ayrıca içeriği görebilmek için mesaj atma zorunluluğu kaldırıldı.
Hayırlı olmasını dilerim. Elimde lisanslı UI.X 2 teması ve ona bağlı Nodes eklentisi var dilerseniz uygun fiyata satabilirim size.

Demo;
https://www.themehouse.com/xenforo/2/themes/ui-x/demo