Zayıf olduğum için benimde göğsüm içeri doğru hafif

18 yaşındayım. 1.80 boyundayım ve 50-55 kiloyum.
Anlayacağın üzere senden çok daha zayıfım.
Ama şu forumdaki herkesten çok yemek yediğimede bahse girerim

Metabolizmam çok hızlı olduğu için yediklerimi çok seri yakıyorum. Ayrıca normal insanlarda metabolizma uykuya geçiyormuş belli saatlerde geceleri vs. ama bende metabolizmanın uykuya geçmediğini söyledi doktor.
Yani diyeceğim o ki, spor yapsamda obez gibi yesemde kilo alamayacağım. Doktor ileride alabilirsin diyor ama ne derece doğru tartışılır...
Size şunu öneriyorum hocam, KİLO almadan önce bir doktora gidin. Ve problemim kilo alamamak diye belirtin. Eğer hormonlarda, metabolizmada bir problem varsa almanız çok zor olacaktır. Kilo almanıza bir engel olmadığını doktordan öğrenirseniz, sarılın spora ve makarnaya

Allah şifa versin.