Merhaba arkadaşlar. Malum yılın başı süreci dedik, her yıl olur ve oluyor bunlar dedik... Derken de ocak ve şubat aylarını, çok ama çok berbat seviyelerdeki TBM'lerle geride bıraktık. Sanırsam bir miktar düzelmeler başladı ama gel gör ki bu süreçten türkçe dilde en iyi kazancı verenler arasında yer alan finans sektörü de etkilenmişti ve TBM'ler finans sektöründe hala kötü gibi...

Sizin finans sitelerinizde durum nasıl? TBM'leri düzelen var mı ve ne seviyede? Şahsen benim son 1 aydaki ortalama TBM 25 kuruş.