Merhabalar,

Yaklaşık 2017 Aralık ayından bu yana Veridyen'de sabit bir paketi kullanmaktayım. Ödemelerim yeri gelir erken yapılır, yeri gelir ise ödeme tarihinden 3-5 hatta 10 gün geç yapıldığı oluyor. Veridyen'e ise ödemenin gecikeceği ile ilgili bir mail attığımda ise bunu oldukça anlayışla karşılamaları ve hizmetimi pasif duruma sokmamaları gerçekten çok şahane bir olay.. Yaklaşık son 2 aydırda ödeme 3-5 gün gecikiyor ama mail atmasam bile hizmetimi pasif duruma getirmiyorlar sağolsunlar..

Veridyen'e sundukları mükemmel hizmet, teknik destekleri ve naif düşünceleri için çok çok teşekkür ediyorum.