mXm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazın maili ve şifresi unutulmuş faturalı olup fakat appledan cevap gelmemiştir bu işi yapanlar varmış fakat bulamadım bu şifreyi nasıl kırdırıp yada cihazı kullanılabilir hale getirebilirim
Aramayı denedi mi hocam. Cihaz almamama rağmen müşteri hizmetleri çok yardımcı oldu bana zamanında. Ek olarak anakart değişimi ile yapılıyordu sanırım.