Kardeşim diyanet açıklama yapana kadar Spam

helaldir.
konunun diyanetle ne ilgisi var? Ha birini dışardan kandırıp parasını çalmışsın yada bunu yapmışsın sence farkı var mı? Spam yüzünden birçok kişi emeğiyle TBM vs düşüyor. Aklın var fikrin var psikolojik olarak rahatlamak için diyaneti mi beklicen?