Bence konu başlığı yanlış. Çalışırsanız tüm sektörlerde en çok para kazanabilirsiniz.

Örnek vermiş yukarda bir arkadaş mesela wallmart. Wallmart'n kurucusu günde 8 saat çalışarak gelmemiştir buralara, yeri gelip günde 25 saat çalışmıştır. Yani heryerde olan market çalışında milyar dolarlık oluyor. Siz yeterki kendinizi çalışmaya verin. Alnınızın akıyla "ben kazandım" deyin.
Webmaster forumu burası konular hep teknolojide fakat gelin görün en büyük dev firmaların başında gıda ve sağlık gelir. Arkasından teknoloji şirketleri gelir. sektör dışıda düşünmek lazım

Bence başlık şöyle olmalı :
"Sizce yatarak en çok parayı hangi sektörde kazanırım?" belkide esas sorulmak istenen budur. webmaster forumu ya r10, internetten çok kasmadan en çok para hangi sektörde diye soruluyor sanırım. Pasif gelir elde edecek birşeyler bulacaksınız, güzel bi yazılımı codecanyon a atın ve bekleyin gibi. sadece bir örnek.