Net bir biçimde denizcilikte.

makine mühendisi misin?

Gemi motorlarına odaklan.

Elektrik elektronik mi?

gemiye odaklan.

İş sağlığı güvenliği mi?

Gemi.

Metal ustası, kaynak ustası, boyacı, makine operatörü, lojistik görevlisi, tesisatçı vs fark etmez....

Gemiye odaklan...


Normal seviyede maaşın X2, ilk terfide X3-4, yöneticiliğe yükselirsen x5-10 maaş alırsın piyasada aynı seviyedeki normal çalışana göre .

Gemi işaa mühendisliğini 0.03 puanla kaybetmiş biri olarak ilgili sektörden arkadaşları ağlayarak dinliyorum.