beni deli etti bu onay olayı.ne kadar oturmuş,yıllanmış,kaliteli sitem varsa reddediliyor.ama ne kadar çöp sitem varsa onay aldım yakın zamanda.bi arkadaşla geçen bunu konuşurken yeni bi site açıp onaya gönderecekti,onay almış.teamdan baglanıp baktım adamın hesaba,10-12 saat sonra onaylanmış direkt sıfır site.üstelik domain sıfır,siteyi ben söyledikten sonra kurdu,içinde sadece 4-5 tane içerik var,1 tane indexli sayfası yok.ve bu adam direkt onay aldı.benim full özgün 4 yıllık sitem red yiyor ama
İçerik kategorisi nedir?
Farklı kategorilerde başvurmak kabul olma şansını artırdığını düşünüyorum.