Gss ye gitmesine gerek yok bence, standart olarak herkes borçlanıyor.
Ama şu var, eve giren toplam paranın ev hanesine bölümü kişi başı asgari ücretin bilmem nesi olursa borç silinebilir.
Ama öyle bir durum yoksa o borç öyle ya da böyle alınacak zaten sizden. O yüzden bu linkten borcunuzu sorgulayın.

https://www.turkiye.gov.tr/sgk-gss-borc-dokumu