Konu
Hastanedeyim ve sigortam yokmuş (biraz acil)
28-02-2019, 13:09:21
#3
yahyagokgoz
Öğrencide olsan 25 yaşına girdiğinde sağlık hakların gider gss başlatman gerekiyor onuda sgk ya gidip yapacaksın