Millet yabancı hostingdeyken bile tedirgin oluyor siz trde kalmışsınız. Bir tane daha böyle konu vardı, o da whois gizlememişti. Bu rahatlık bende de olsa keşke
Hocam whois kontrol ettiğimde bilgiler görünmüyordu bende gizlilik almadım. Hosting şirketinin de bilgilerimi vereceğini hiç düşünmedim. Yaptık bir hata bakalım yarın ifadeye gidecem ne olacak. Bir tavsiyeniz varsa verebilirsiniz. Siteyi kapatıp mı gideyim yoksa beni telif için çağırdılar sadece şikayet edilen içerikle ilgili mi ifade vereceğim tam olarak kestiremiyorum.