fcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece havale ve eft yöntemi var hocam
temanın ücreti 150 TL

+5 tl yi çözemedim. Her halükarda vereceksek ücreti 155 tl deseniz ya neden artı 5 tl çözemedim. Farklı bir ödeme yöntemi daha var mı ki ondan almıyorsunuz ??( havale ve bitcoin olursa + 5 )
geriye kredi kartı ve kapıda ödeme kalıyor. Ne yapsakta o 5 tl yi ödemesek.. İlla gidecek o cepten.

temanız güzel ikinci sorumda bot var mı? varsa incelememiz mümkün müdür? demo admin bölümü mevcut ise almayı düşünüyorum. Ama +5 tl olayına açıklık getirirseniz sevinirim.