Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaman ayarlarını iyi yapmak gerekiyor. https://www.google.com/search?q=buff...hrome&ie=UTF-8 BU ARAMAYLA BİRAZ ARAŞTIRIP KULLANABİLİRSİNİZ. bEN BİLE YAPTIYSAM SİZ RAHAT YAPARSINIZ
Dün gece ayarladım. Bu sabah 09.15 için
Sabah uyarı geldi o saatte. Post saati geldi. Atılsın mı diye.
Onayladım.
Bu sefer beni tekrar post hazırlama sayfasına attı. Yani resimleri açıklama tagları vs tekrar yazmamı istedi