yusufakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer gelebilirsem gelmek isterim siz hangi taraftansınız derseler r10 derim 😂
gel hocam beklerim merkezi bi yerde biliyorsan düğün salonunu, işten arkadaşıyım de, yoksa köy sanarlar r10'u