3 defa okudum, bende mi sorun var diye sonra yorumlara baktım evet sorun bendeymiş
Ayrıca bu konuyu açarken ne kullandınız pm ile söylermisiniz? Bu aralar o kadar ihtiyacım varki böyle kafaya!