Makale yazmanın tek pozitif yanı genel kültürünün normal bir insana oranla çok daha yüksek olması onun dışında gerçekten sıkıcı bir meslek. Yeni başlayan ve hevesli birisi için eğlenceli çünkü bir anda birçok konuda bilgi edinmeye başlıyorsun fakat zamanla aynı konularda 100 lerce yazı yazdığında tabiri caizse kusma hissiyatı uyandırmıyor değil Özellikle tanıtım yazıları, Avukatlar, Doktorlar vs. ekstra sıkıntılı bir durum yine normal blog içeriğinde bir problem yok bu tarz kişilerin sitesine içerik hazırlamak ayrı bir dert. Konuyu öğrenmek yetmiyor sektörün yasalarını öğrenip onlara göre içerik hazırlaman gerekiyor. Yani konuyu araştır, kafanda şablonu oluştur git birde yasayı öğren çünkü birçok reklam engeli bulunuyor kullanacağın kelimeler önem arz ediyor.

Normal yazılardan sıkılmayın ah birde yazarlık yapsanız tanıtım yazıları geldiğinde ne sıkıntı çekeceksiniz Birisi gelip diyecek "Ahmet Abinin İkinci El Dükkanı" bu anahtar kelime diyecek, 5 kere geçsin 300 kelime olsun bide aynısından 20 tane istiyorum. Be insaf aynı kişiye aynı yazı 20 kere yazdırılır mı abi diyorum sen yazarsın diyor Birde 5 kere geçiyor zaten anahtar kelime başlı başına makelenin yarısı oluyor