TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanıyan arkadaşlar bilir tatlı bir telaşım vardı bu cuma o telaşım bitiyor. Gelebilecek olan herkesi beklerim.
Allah hayırlı mübarek kılsın kardeşim...Ailelerinizin gözü aydın, gönlü şen olsun..Bir ömür sevgi dolu bir birliktelik niyaz ederim Haktan.