likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam günde hepi topu 1-2 makale gireceğim artık yazamıyorum makaleleri. Tekno Blog açtım sıkıcılık hat safhada 😁
he vala bende iyi ki blogu kapatmışım 😂😂 sıkıcılığın dibine dibine vurmaya başlamıştı😂

Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu durum ne yazık ki bende de var alt üstü 300 kelime :=)
he vala bakıyon 200 kelime bu sefer diyon sonra tamamlarım😂

TriaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
al bende okadar çok zor beceremiyom 😂
bırakalım bu işi ya😂