Anladım güzel ama şahsi yorumum şu şekilde : Sırt tarafı deniz güneş tuzlu vb sebeplerden dolayı fazla güneş lekesi barındıran hatta "ben" yapan yerdir. O nedenle mutlaka yazın iyi kurulamadan veya krem sürmeden çıkmayın güneş altına. Yoksa belli bir zaman sonra çok saçma görünmeye başlar.