alışveriş bölümü tesbih mezatina dönmüş
bence webmoney kısmında olduğu gibi her tesbih satıcısı bir konu acmali ve satisini yada acik artırma ilanı o konuda devam ettirmeli diye düşünüyorum bu şekilde diger satis yapan arkadaşlarin hakkını da gasp etmelerinin önüne geçilmiş olur