neden tıklamıyorlar ona bakmak lazım.
İlk neden splash vs reklamlar. Özellikle dizi film siteleri yüzünden insanlar AdBlock ı keşfetti. Neden ? Çünkü biz site sahipleri her yere reklam gömüp tıklanmasını istediğimiz yetmiyormuş gibi içerik açarken film izlerken de tıkladığımızda splash vs açılıyordu.

İkinci sebep YouTube... YouTube da bir saatlik video izleyeceksin... Bıraksan 2 saatlik reklam çıkar... Her 5 dakikada 1 reklam olan videolar var.

Şimdi vatandaş olarak düşünün... Bu kadar yoğun reklam bombardımanına maruz kalmak ister misiniz ?

Vatandaş istemiyor o yüzden ya kendinden reklam engelleyicili tarayıcı kullanıyor ya da adblock ı kuruyor.

Kendi sitelerimde minimum reklam kullanırım, kendi sitelerime bile adblock açık girerim

Özet: Kendimiz ettik kendimiz bulduk.