Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçenlerce youtube 'da 1 saatlik bir video arasında 40 dk 'lık bir reklam çıktı. Bende o sıra mola verip birşeyler atıştıracaktım ve reklamı açık bıraktım (arapça bir reklamdı). Sonra da R10 'da forumda böyle 40 dk 'lık reklamları gören var mı dedim ve anlattım.
Neredeyse geri zekalı muamelesi yapan arkadaşlar oldu...
Hem reklamdan kazanç elde etmeyi umuyoruz veya reklamlarla gelir elde eden kişilere iş yapmak ve paramızı hakkıyla almak istiyoruz. Hemde bir yandan adblock vb. programlar kullanıyoruz. Ne yaman çelişki...
Bende adblock yok, bir sitede reklam dikkatimi çekerse tıklarım. Bazen de emek harcamış ve sonuçta işime yarayan birşeyler sunmuş olan bir sitede ise varsa yabancı reklamlara (gelir elde etmeleri amacıyla) tıklarım..