Merhaba arkadaşlar site satış konularında gezerken aklıma takılan birkaç soruyu size sormak istiyorum. Sorular size belki çok basit gelebilir yeniyim bu konularda.
1)Öncelikle Adsense devir işlemi Google tarafından yasal karşılanıyor mu ?
2)Mesela yeni bir site aldık aldığımız kişi Adsense hesabını vermedi, Adsenseye yeni gelen güncellemelerle birlikte aldığımız siteyi tekrar onaya mı yollamak zorundayız (sonuçta daha önceden reklam yayınlanıyordu) Eğer onaya yolluyorsak Google demiyor mu bu siteyle daha önce Adsense alınmış neden bir daha farklı bir başvuru geliyor ?