bende tam aksine,içlerinde full özgün 4 yıllık sitelerde dahil olmak üzere 1 ayda 50 defa red yedim heralde.kanlı bıçaklı düşmanım olsa arada 1-2 tane gözden kaçırırdı arkadaş,bu ne böyle anlamadım