CezaLet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iphone 7 plus kullanıcısı olarak Huawei önerdim çünkü daha yeni geliyor bana. Benim telin pili 2. yılında ölmeye başladı. Şarj almıyor bazen. Performansı falan her şey iyi ama iphone klasik kalitesi işte. Fakat ben şimdi alsam sanırım Huawei alırdım. Bu arada ben teli 4500'e aldım faturaya ek. Şimdi kendi sitesinde 5.699,00 TL böyle bir gerçek de var.
Degerli yorumun icin teşekkür ederim,bende suanda note 8 yada mate 10 pro arasında kaldım ama buguk ihtimal mate 10 proyu alacağım.
gokseninakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huawei Mate 10 Pro kesinlikle
Değerli yorumun için teşekkür ederim. bende mate 10 pro diye düşünüyorum.
Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 8 ve üzeri.
Degerli yorumun icin teşekkür ederim.
DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone 7 plus ve xiaomi mi 5s plus kullanıyorum xiaomi yada huaveai almanı tavsiye ederim
Dirk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi mi8
Xiaomi kısmına yanasmak istemiyorum mi 8 cok sahane bir telefon ama garanti konusunsa güvenmiyorum. Huawei mate 10 proyu alacagim büyük ihtimal.