Iphone 7 plus kullanıcısı olarak Huawei önerdim çünkü daha yeni geliyor bana. Benim telin pili 2. yılında ölmeye başladı. Şarj almıyor bazen. Performansı falan her şey iyi ama iphone klasik kalitesi işte. Fakat ben şimdi alsam sanırım Huawei alırdım. Bu arada ben teli 4500'e aldım faturaya ek. Şimdi kendi sitesinde 5.699,00 TL böyle bir gerçek de var.