Değerli arkadaşlar merhabalar ;
Telefonumu değiştireceğim ve şuanda 3 telefon arasında kaldım bu telefonlar arasında hangisini almam gerektiğine karar veremedim bu 3 cihazıda daha önce kullandım hepsinden memnun kaldım ama sıkıldığım zaman tekrardan sattım ve başka bir telefona geçtim , sürekli sıkça telefon değiştiren birisiyim ve şuanda işim gereği iPhone 7 ve nokia 8 kullanıyorum iPhone 7'den sıkıldım artık değiştireceğim bu 3 telefon arasından birisini almayı düşünüyorum ve yakın arkadaşımın iş yeri var, elinde şuanda bana önerebileceği telefonlardan ve benim almayı düşündüğüm bu 3 cihaz arasından birisini almayı düşünüyorum,fikirlerinizi almak istiyorum.
- iPhone 7 Plus ( 128 Gb Red )
- Huawei Mate 10 Pro
- Samsung Note 8
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim.