yorum yapıldı. burdaki kullanıcı adıyla
Bana liste gelmedi. Bir daha gonderebilir misiniz. Teşekkürler.
tkv10 olarak yorum yaptım.
Mehmet ismiyle yorum yapılmıştır.
yorum yapıldı pm alabilirmiyim .
bana pm gelmedi haberiniz olsun
yorum attım o**** ü**** adıyla pm bekliyorum
bana da pm gelmedi haberiniz olsun
Yasin Onur AYDIN
Kullanıcı adıyla yorum yaptım.
PM Bekliyorum.
Mehmet Danaci olarak yorum yaptım.
PM Bekliyorum.
Ben alamadım.
kendi nickim ile yorum yapılmıştır.
Pm alabilir miyim?
ucretsizscriptindir.com/haber.php?url=akp-aday-tanitim-site-scripti#respond
çok yorum yapan olmuş benimki eksik kalsın

pm atarmısın
yorum yapıldı pm alabilirmiyim tşkkürler
yorum yapan herkese tşkler PM ATIP LINK ALMAYAN VARSA PM ATSIN
ve mümküne kafanıza göre rast gelen ürünlere tıklayıp yorum atın 1. ürüne direk yorum yıgılmış

) saygılar sunuyorum