Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E zaten logonun sadece DNA kısmı var kalan kısmı font, sen bi yerden çalmışsın yani zaten kendinizin özgün bi fikri logosu yok ortada yaygara yapıyosunuz. Burada kimse senin mi çaldığını, onun mu çaldığını bilemez sende bunu kanıtlayamazsın. Adamların arkasından atıp sallamayın bence, hiç hoş değil.
Kimseye birşey salladığım yok. Kendi logomu başka sitede gördüm ve bunun için web üzerinden birşey yapılamaz mı diye sordum. Görüşünüzü veya düşüncenizi sormadım. Alakanız için teşekkürler.