HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek kaliteli hali de var. Hatta 4 sene önce baya küçük boyutlarda olduğu için forumda bu sene tekrar vektörel çalışmasını yaptırdım. Fakat ilk hali yok maalesef. %100 özgün değil tabi ki, DNA kısımlarını biyoloji sitesinden almıştım. Adam direk fikri uçurmuş. Ki vektörel hale getirmek ve düzenlemek çok zor değil. Vektörel çalışma ile küçücük bir logodan şaheser yaratan tanıyorum, hem de 5 dk da.


Tescilletsek olur mu bu saatten sonra peki?

E zaten logonun sadece DNA kısmı var kalan kısmı font, sen bi yerden çalmışsın yani zaten kendinizin özgün bi fikri logosu yok ortada yaygara yapıyosunuz. Burada kimse senin mi çaldığını, onun mu çaldığını bilemez sende bunu kanıtlayamazsın. Adamların arkasından atıp sallamayın bence, hiç hoş değil.