greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde böyle bir kural var diye biliyorum ama piyasada bu şekilde çalışan webviewler de var 3 sene önce bende bu şekilde 1 yıl kullandım sorun olmadı
HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulamada reklam göstermek istiyorsanız admob kullanmalısınız
un4saken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://support.google.com/admob/answer/48182?hl=tr

WebView
  • İçerik için AdSense (AFC) ve Ad Exchange (AdX) görüntülü reklamları, tüm WebView teknolojileri üzerinden desteklenmez. Bir WebView üzerinden AFC ve AdX görüntülü reklamları yayınlayarak para kazanmayı amaçlayan uygulama geliştiricileri aşağıdaki desteklenen görüntüleme çerçevelerinden birini kullanmalıdır:
Cevaplar için çok teşekkürler, r10+ verdim.

Peki WebView yaptığım zaman direk AdSense reklamlarını çekmekte, AdMob başvurusu yaptığımda onun reklam kodları farklı mı oluyor? Özelden veya buradan yardımcı olursanız sevinirim.
Skype: ahmetmb46