Merhaba,
Blogumun WebView uygulamasını yapıp google play store da yayınlamak istiyorum. Uygulamayı yayınlarken uygulamanın reklam içerdiğini belirtebiliyoruz, böyle bir seçenek var.
Ama bu konuda bilen kişilerden bilgi almak istiyorum. Yani AdSense hesabımın herhangi bir ban durumu olur mu? Uygulama içinde mi AdSense başvurusu yapmalıyım?
Teşekkürler.