Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hangi şikayetle göndermiştiniz ürünü bende göndermiştim kullanıcı hatası dediler salladılar.
Kabloda yırtık olmaması gerekiyor. Önceki temassız gibi bir sarj ediyor bir etmiyordu.
Ben göndermedim bile. Yetkili teknik servise gittim kabloya baktı anında yenisini verdi.