uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl kırılmış kardşeim kendi eşim çeyizine almıştı bacımda almıştı 5 yıldır Braun devamlı aktif olarak eşim kullanıyor kırılma vs kesinlikle yok ürün çok kaliteli Braun kalitesi tartışılmaz




Biizm kullandığımız mq775 senin eklediğinla arasında pek bir fark yok
hocam bende ilk braun markasına baktım tasarımları bile çok süper diğer bir çok markanın tasarımları çok daha düşük kalitede görülüyor link bıraktığım blenderi almak istiyorum ama bir iki yorum canımı sıktı paylaştığım braun markası sizce nasıl hocam