Arkadaşlar paycell ile ödeme almaya başladım ancak ben bu parayı nasıl çekeceğim ? Ya da bununla ripple falan alabileceğim yer falan var mı en azından ripple ile 0 komisyonla kendi banka hesabıma para aktarabilirim ?