prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı intel hd graphic yani dahili ise 64 mb normal. yok harici ise driver ları kurun, düzelir.
Yani kendi ekran kartı, ama 2gb görünüp neden 64mb kullandırtıyor onu anlamadım.
Mecburen harici ekran kartı alacağım ama montajını vs yapabilir miyim acaba? aparat vb. gerekir dediler de.
Yaşadığım bölgede bilgisayarcılar biraz insafsız