Yaşınız nedir bilmiyorum eğer ergenlik dönemindeyseniz ki bu dönem kişiden kişiye göre değişilik gösterebilir, hormonel değişilikler cildinize yansımış olabilir. Hepsi geçicidir kafanıza takmayın, stres yapmayın kullandığınız yöntemlerin hiçbiri sizi stres kadar etkilemeceyecektir.

Yaşadığınız olağan bir durumdur, unutmayın hiç bir akne sivilce sizin güzelliğinizin, bakışlarınızın önüne geçemez. Geçmişte bu sorunu yaşadığım için söylüyorum. Yağlı yiyeceklerden de uzak durmakta fayda sağlayabilir. Onun dışında ilaç tedavileri var ben roacutane kullanmıştım. Ama yan etkileri var burun kanaması vs... birde karaciğerinize her ilaç gibi zarar veriyor. Bana sorarsanız ilaç tedavisinden önce biraz zaman bırakın hayatınızı çok etkilemiyorsa tercih etmeyin. Geçmiş olsun.