Selamun Aleykum Dostlar,

Oncelikle hepinize hayirli, bereketli cumalar diliyorum. Uzun zamandir youtube kanali acma niyeti icerisindeyim. Sizce oyun kanali mi acsam yoksa farkli bir kanal mi acsam? Suan Apple iMac 27" 5K Retina ekrana sahip i5 islemcili bir bilgisayarim var yeni aldim sifir. Bunun haricinde Boya BY-M1 yaka mikrofonum var. Canon 750D fotograf makinesi, DJI Osmo, Eken H9R aksiyon kamerasi gibi bircok ekipmanim vardi fakat sattim. Suan LG G29 seti alma dusuncem var. İnternetten arastirdim suan vites dahil en uygun Turkcell'de bulabildim 2400 TL. 1 tane yine Eken H9R alayim diyorum 350 TL civari set seklinde desek, oyuncu koltugum yok daha dogrusu suan icin koltuk olarak sandalye kullaniyorum bir muddet sorun olacagini dusunmuyorum. Steam'den Mac icin oyunlara baktigimda Euro Truck Simulator 2, CS GO gibi oyunlara denk geldim. Acikcasi baslangici ETS 2 ile yapmayi dusunuyorum. Arasira CS GO, FM 2019 vs tarzda oyunlarda oynarim. Sizce bu kadar masrafa deger mi?

Kanalin ismini kendi adimi ve soyadimi yapmak istiyorum.

Tesekkurler,
Saygilarimla.