Başvuru yaptım olumsuz dönüş sağladılar. Olabilir tabiki. Defalarca sordum neden, neden, neden? Teknik ekip bize bilgi vermiyor diyerek geçiştirdiler. Üstüne defalarca, defalarca, defalarca yazdım iplemediler. Müşteri memnuniyetinin sıfır olduğunu düşündüğüm bir firma. Şu sebepten ötürü size olumsuz döndük deseler başımın üstünde yeri var. Yazık vallaha.