Ne kadar Türkçe reklam görsem "gel bunu al" diyor. Ne bir hikaye, ne bir inandırıcılık, ne bir neden, ne bir ikna etme çabası, hiç bir şey yok. Müşteriye ilk değer sun ki sana karşılık versin.

Ülkemizde pazarlamayı bilen yok. Öğreten de yok. Amerika'nın 10 sene gerisindeyiz. Yakında bu işe el atacağım.