Bad Sector'lerin oluştuğu yere bakın.. Şansa başlardaysa o kısma format atmayın. Ben 500 gb'lık bir notebook diskine öyle yaptım.. iki partition oluşturdum. ilki 35 GB civarında, bu bölümü formatlamadım.. Öyle saklı, ham vaziyette duruyor. Kalanı formatladım öyle kullanıyorum şimdilik.. Tabii her an her şey olabilir diske, kulağım kirişte