Arkadaşlar bir açıklama yapayım; ben dün konuyu açarken böyle bir şeyin başıma ilk defa geldiği için tedirgin olduğumu belirttim, kötüydüm, alakam olmayan birşeyle suçlandığım için, ama r10 üyelerinin rahatlatıcı mesajları sayesinde gülüyorum artık, daha düzgün düşünebiliyorum, rahatımda sonuçta yapmadım, olursa da polislik bir durum zaten orda herşey belli olur, ip adresleri falan filan işin hukuki boyutunu bilmiyorum, ak ile kara belli olur, yardımcı olan herkese teşekkürler, son defa tekrar yazayım , yapmadığım bir şey için suçlandım bu yüzden tedirgin oldum; ama artık rahatım, tekrardan teşekkürler.