ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse yaşamasın.
Afyon Bolvadin'deki 6.0 depremini ve 5.4 yaşamış biri olarak diyorumki böyle bir çaresizlik yok.
İnsan kendini o kadar aciz ve çaresiz hissediyorki, çok korkarım ben depremden.
İnşallah olmaz.

Her yer sallanıyor ve sen ne zaman ölücem diye bekliyorsun. Elinden hiçbir şey gelmiyor.
Ecel malesef kaçınılmaz.